קבלת פנים חגיגית לראשל"צ הרב יוסף בארגנטינה

    רואים את ביקורו של הראש״ל היום ותהילות להשי״ת לא אלמן ישראל ויפה כח הבן מכוחו של אביו והוא ממשיך את דרכו ומזכה את הרבים
    איתי גדסי No Comments on קבלת פנים חגיגית לראשל"צ הרב יוסף בארגנטינה

    הראשל"צ הגר"י יוסף נחת בארגטינה לקראת מסע חיזוק בקהילות היהודיות בדרום אמריקה • רבה של ארגנטינה: "זוכרים את ביקורו של אביו לפני 25 שנה, והנה, לא אלמן ישראל ויפה כוח הבן מכוח האב"

    צילום: Yaacov Cohen/Flash90
    רואים את ביקורו של הראש״ל היום ותהילות להשי״ת לא אלמן ישראל ויפה כח הבן מכוחו של אביו והוא ממשיך את דרכו ומזכה את הרבים
    13:33
    21.05.24
    עפר גדנקן No Comments on אלקטרה A אינוורטר – עכשיו באישור משמרת השבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הראשל"צ הגר״י יוסף נחת היום בבואנוס איירס שבארגנטינה במסגרת מסע חיזוק בקהילות היהודיות במדינה ובראשות הרב הראשי לקהילה הספרדית הגאון רבי יוסף שחיבר ובשיתוף עם כלל רבני הקהילות במדינה.

    עם נחיתתו, נערך לכבודו מעמד קבלת פנים בהשתתפות רבני הקהילות, הראש״ל נשא דברי חיזוק לרבנים ואמר ״אתם ראשי בני ישראל, גורל היהדות בארגנטינה מונח על כתפיכם וב״ה אנחנו זוכים לראות שאתם הולכים בדרך הנכונה וזכות הרבים תלויה בידכם״.

    הרב הראשי הגאון רבי יוסף שחיבר נשא דברים ואמר ״זכינו לקבל פה בקהילתנו את מרן הראש״ל ברא כרעיה דאבוה, אנחנו זוכרים את ביקורו של אביו מרן זצ״ל לפני 25 שנה כאן ורואים את ביקורו של הראש״ל היום ותהילות להשי״ת לא אלמן ישראל ויפה כח הבן מכוחו של אביו והוא ממשיך את דרכו ומזכה את הרבים״.

    בהמשך הביקור צפוי הראש״ל לבקר בבתי המדרש ובמוסדות החינוך בעיר וכן להיפגש עם אנשי ממשל שהביעו את רצונם לקיים שיתוף פעולה על מנת לחזק את הקהילה היהודית במקום.



    0 תגובות